5 лип. 2015 р.

Українська збірна з тхеквондо серед кращих на чемпіонаті Європи у Франції.

Ми розраховували на медалі, але на таку кількість – 10 з чемпіонату Європи! Це мега крутий результат для нашої збірної!

До збірної України увійшли одразу дві спортсменки з Полтавщини - Дар’я Рябцева з Полтави та Дар’я Карелина з Кременчука. 


Дар`я - Чемпіонка Європи з тхеквондо - ВІТАЄМО!!!


    Нажаль Полтавська спортсменка Дар’я Рябцева вибула з боротьби за нагороду вже після першого поєдинку поступившись спортсменці з Хорватії.

Та своїм виступом порадувала Дар’я Карелина, яка 4 липня у Французькому містечку Шильтихгейм на чемпіонаті Європи з тхеквондо серед кадетів. У ваговій категорії до 47 кг.  Вигравши 4 важких поєдинки, Дар’я виборола перше місце та стала Чемпіонкою Європи з тхеквондо.

Вітаємо Дарю та особистого тренера (батька) Василя Карелина зі значною подією не лише тхеквондо на Полтавщині, а і всієї України.

Дякуємо тренерам хто допомагав та настроював перед поєдинком та під час бою!

       За підсумками чемпіонату українські тхевондисти показали дуже високий рівень майстерності, завоювавши 3 золоті, 1 срібну та 6 бронзових медалей, а також зайнявши третє місце в загальному медальному заліку. Поступилися наші кадети лише збірним Росії та Туреччини. Жіноча половина збірної показала на чемпіонаті другий командний  результат.

Золото чемпіонату завоювали

Вікторія Собко (Київ)
Дарина Карелина (Кременчук, Полтавська область)
Олександр Дзюба (Харків)


сріблом відзначився киянин Богдан Тихонов
бронзовими призерами стали
киянка Дарина Чорна
киянин Кирило Кобзан
киянин Владислав Ерко
киянин Андрій Тиновий
харків'янин Дмитро Маркин
одеситка Анастасія Підгірна


         Вітаємо спортсменів, тренерів збірної, особистих тренерів та всю велику родину Українського тхеквондо  з блискучим виступом на чемпіонаті Європи!


   Про виступи на саїті ФТУ
   
   Про нас ПолтавщинаСпорт


Немає коментарів:

Дописати коментар