5 жовт. 2020 р.

ЮРІЙ ШАВИРО: «ХОЧУ, ЩОБ КОЖНА ДИТИНА ЗАЙМАЛАСЯ ТИМ ВИДОМ СПОРТУ, ЯКИЙ ЇЙ ДО ВПОДОБИ»

     Команда має значення! Саме тому в оновленій полтавській команді «Європейської Солідарності» - лише порядні, дієві люди. Фахівці та експерти, закохані у свою професійну сферу. Кожен має розуміння проблематики – та чітке уявлення, як саме його знання і досвід дозволять Полтавській ОТГ вийти на значно вищий рівень розвитку, ніж це було дотепер.

 


«Мене звуть Юрій ШАВИРО. Я – заслужений тренер України з тхеквондо, керівник Школи чемпіонів. І зараз балотуюся у депутати міської та обласної рад від «Європейської солідарності».

Ще в дитинстві, під враженням від фільмів про єдиноборства, пішов на тхеквондо – і цей спорт став найбільшим захопленням мого життя.

 

В юності я думав, що найголовніше – стати чемпіоном. І крок за кроком ішов до мрії. Отримав «чорний пояс», став Майстром спорту, Заслуженим тренером України з тхеквондо. За свій внесок у розвиток спорту в державі Президентом України, Петром Порошенком, нагороджений медаллю «За працю і звитягу».

 

Я багато разів чув від кандидатів, що діти – наше майбутнє. Але чому майбутнє, якщо вони ростуть саме зараз? Хочу, щоб вони мали чудові умови для їх щасливого дитинства сьогодні, а не колись у майбутньому. Тоді з них виростуть щасливі, розвинені і розумні дорослі. Хочу, щоб кожна дитина могла обрати той вид спорту, який їй до вподоби, а не той, на який вистачає грошей у батьків.

 

Я йду в депутати, щоб реалізувати програму стимулювання та розвитку талановитих і перспективних спортсменів, розбудувати спортивну інфраструктуру Полтавської громади до європейського рівня. Тоді мрії юних спортсменів і спортсменок бути чемпіонами стануть реальністю!

 


Впевнений, ми разом виховаємо здорове покоління!»


Детальніше на сайті ТИСНИ 

Немає коментарів:

Дописати коментар