27 трав. 2012 р.

відбувся чемпіонат з тхеквондо


 26 квітня на спортивній базі СК «Спартак» відбувся чемпіонат Полтавської області серед кадетів 1998-2000р.н.. Основна мета заходу комплектація збірної команди для участі у Чемпіонаті України який відбудеться 7-9 червня у м. Запоріжжя .



     Кращі результати серед Полтавських  вихованців ДЮСШ «Юність-1» показали

Блащук Артем, Маркітан Олександр, Шейка Ксенія, Луб`янецкая Дар`я, Петрушка Дар`я.
 вітаю всіх переможців та призерів змагань!
     

 Збірну Полтавської області на Чемпіонаті України будуть представляти такі спортсмени
 
Гудков Влад
33
Кременчук
Лизун В.
Мисюренко Вова
37
Кременчук
Волторнист И.
Ухин Юрий
41
Кременчук
Волторнист И.
Денисенко Марк
41
Полтава
Шавиро Ю.
Маркітан Олександр
45
Полтава
Шавиро Ю.
Конрадий Слава
45
Кременчук
Лизун В.
Дорохін Роман
61
Полтава
Шамян М
Тимофеенко Антон
65
Кременчук
Карелин В.




Анастасьева Карина
37
Кременчук
Карелин В.
Шейка Ксенія
37
Полтава
Шамян М
Луб`янецкая Дар`я
44
Полтава
Шавиро Ю.
Скирта Крестина
44
Полтава
Шамян М
Петрушка Дар`я
47
Полтава
Шамян М.
Іванюк Вікторія
51
Полтава
Шамян М.

 


4 коментарі:

  1. красавчики!!!
    Всех-всех поздравляю))!!!!
    Дальнейших побед.

    ВідповістиВидалити
  2. Поздравляю всех чемпионов и призеров соревнований !!!Ребята молодцы,все очень старались!!!Наилучшие поединки во время соревнований ето был бой Скирда-Лубянецкая и бой Иванюк-Петрушко,эти 2 боя были наилучшими поединками ,и хочу обратить ваше внимание что в етих двух боях спаринговали девушки !!!

    ВідповістиВидалити
  3. Ну спасибо Стад,токо я Петрушка а не Петрушко...

    ВідповістиВидалити