8 вер. 2019 р.

Школа чемпіонів. Виступ на Чемпіонаті світу з тхеквондо.


Чемпіонат світу з тхеквондо відбувся у Ташкенті в серпні. Ростислав Єфименко, вихованець Полтавської «Школи чемпіонів» у складі збірної України виборов 5 місце.  Ми проаналізували виступ та відмітили Ростислава подарунковим сертифікатом на 3000 грн. 
Дякуємо за перемоги.
Готуємось до Чемпіонату Європи.



Декілька питань учаснику Чемпіонату світу – Ростиславу Єфименко:



Скільки років займаєтесь і чому саме обрали тхеквондо?
Я займаюся тхеквондо вже 5 років. Не дивлячись на те, що я дуже люблю цей вид спорту і бойового мистецтва, обрав його не я, а мій молодший брат. Він сходив на пробне тренування і захопившись усім, що відбувалося в спортивній залі, змусив мене приєднатися і сьогодні я безмежно вдячний йому за це.


Як вам взагалі змагання, місце проведення, організація.
Змагання мене вразили, там були представлені команди з усього світу, кращі спортсмени країн у своїх вагових категоріях. Щодо місця проведення, було дуже душно, що ускладнювало боротьбу.



Яка збірна на ваш погляд сподобалась (запам’яталась) особливо – ЧИМ?
Дуже сподобалася та запам'яталася збірна Мексики, представник якої і став переможцем у моїй ваговій категорії. Спортсмени цієї збірної весь час співали пісні у підтримку своїх земляків, які билися на даянгах.

Розкажіть за свої емоції перед боєм та після нього?
Що перед першим, що перед другим я, звичайно ж, хвилювався, хотів виступити якнайкраще. Після першого вдалого поєдинку у мені спалахнула радість, але я розумів, що попереду ще бої. Після другого бою я засмутився і зрозумів, що програв лише через одну помилку.

Як гадаєте чого вам не вистачило для перемоги над суперником?
Досвіду, впевненості, відсутності деяких тактичних навичок та присутності мого тренера поруч.

Над чим потрібно працювати вам, та тим спортсменам які мріють потрапити на Чемпіонат Світу та здобути медаль.
Я вважаю, що потрібно працювати над своїми слабкими місцями,у кожного вони свої. Мені особисто потрібно працювати над витривалістю, тактикою та точністю ударів.



Де ще були окрім спортивного залу?
Ми з татом летіли в Ташкент з пересадкою в Стамбулі. Ми відвідали його історичний центр Султанахмет, який вразив своєю красою та величністю. Ташкент - чисте, доглянуте місто, але їхній клімат не для мене: денна середня температура - + 42 градуси і повітря дуже сухе.

Плани на майбутнє (які змагання)
На даний момент я готуюся до Чемпіонату Європи і дуже хочу досягнути високого результату.

Дякуємо за бесду. 

Немає коментарів:

Дописати коментар